Boligejer.dk lukkes midlertidig
- Boligejer.dk vil ikke være tilgængelig fra 01/01-2024 til 10/01-2024. Det vil derfor ikke være muligt at bestille rapporter i perioden.
- Fra den 11/01-2024 vil det igen være muligt at tilgå boligejer.dk og det vil igen være muligt at bestille en Ejendomsdatarapport.
Ejendomsdatarapporten fra 2024
- Fra begyndelsen af 2024 vil Ejendomsdatarapporten mangle en række oplysninger, som gravist vil blive tilføjet. Du kan til hver en tid orientere dig om hvilke oplysninger der mangler og hvor du kan opsøge dem. Når oplysninger er blevet tilføjet i rapporten, vil listen blive opdateret og du kan ved en genbestilling få tilføjet de manglende oplysninger. Af denne grund er der tildelt 4 klip til genbestilling af rapporter i perioden med manglende oplysninger.
Husk at downloade dine gamle rapporter
- Fra 2024 vil det ikke være muligt at hente/downloade Ejendomsdatarapporter med dertilhørende bilag bestilt i 2023. Husk derfor at downloade dine rapporter inden årsskiftet. Hvis du bestiller en rapport, som først bliver færdigarbejdet efter starten af 2024, så skriv til support@ejendomsdatarapport.dk og oplys din rapportID og du vil få PDF´erne tilsendt.
Du kan ikke genbestille gamle rapporter
- Ejendomsdatarapporter, der er bestilt i 2023, vil ikke kunne genbestilles i 2024. Dette skyldes væsentlig systemændring og dermed i tråd med §3 i BEK nr. 1547 af 18/12/2019. Husk derfor at genbestille din rapport inden årsskiftet.
Fastkunder og medarbejder skal oprette sig på ny
- Hvis du ønsker at betale med faktura, skal du første gang du bestiller en Ejendomsdatarapport i 2024, først indgå en fastkundeaftale på ny og registrere din medarbejdersignatur. Dette kan du gøre på boligejer.dk under "Tilbud til Professionelle" fra d. 11/01. HUSK at angive databehandler under fastkundeoprettelsen, hvis du anvender en af vores samarbejdspartnere til at bestille.